דבר המועצה

הינך נמצא/ת באתר המועצה המקומית מטולה.

ברצוננו לשתף אתכם מעט בתוך החוויה שנקראת המושבה מטולה ולהזמין אתכם לבקר בישוב היפה ביותר במדינת ישראל ולחוות את היופי, השקט, הירוק והאוויר שמעניק הישוב לתושביו ולאורחיו.

המושבה מטולה הינה ההתיישבות הצפונית ביותר במדינת ישראל והישוב היחיד בארץ המוקף משלושת עבריו בגבול הלבנון ולמעשה למטולה אפשר להיכנס ולצאת רק מהמפנה הדרומי של הישוב בכביש אחד המשמש גם ככניסה וגם יציאה מהישוב ( כביש 90, הארוך במדינה) .

המושבה מטולה נוסדה בחג השבועות תרנ”ו , 1896 ולמעשה נכנסת אל שנתה המאה עשרים ושבע להיווסדה. מטולה ממוקמת באזור טופוגראפי מיוחד במינו וטובל בירוק בכל פינה, את הנוף הנשקף מהמושבה לא ניתן לתאר אך ניתן להביט ולהתרשם במו עינכם.

במסגרת שיפור השרות לתושב אנחנו שמחים להציג בפניכם את אתר המועצה החדש.  האתר הוקם על ידנו כחלק מתפיסת השקיפות ,הפתיחות ושיתוף התושב בנעשה במושבה והינו מהמתקדמים שיש בקרב הרשויות בארץ.

אנחנו מזמינים אתכם לסייר באתר ולהסתייע במידע העדכני בדבר פעילויות בתחומים שונים ומגוונים כגון: חדשות המועצה, חינוך פורמאלי ובלתי פורמאלי,  אירועי תרבות וספורט, תיק תושב חדשני , פרוטוקולי המועצה, הודעות ביטחוניות ומהנעשה במועצה ביום יום וכל מה שיש למושבה להציע לתושבים ולמבקרים בה.

אנחנו משוכנעים כי האתר החדש יחזק ויעמיק את הקשר בין התושב לשירות שאותו אנו מעניקים באהבה.

המועצה משקיעה מאמצים ומשאבים רבים על מנת לתת את המענה והשירות הטובים ביותר שניתן בתחומי החינוך, הרווחה, המוניציפלי והשירות לתושב שבעינינו הוא מעל לכל וכל זאת תוך כדי רתימת התושבים לנעשה בישוב.

בכוונתנו לשים דגש על מספר תחומים עיקריים:

  • מתן מענה מיטבי בכל הסוגיות המוניציפליות הניתנים כשירות לתושב מתוך אמונה שהשירות הוא מעל לכל ואנו כנותני שירותים נעשה הכל על מנת לעמוד במשימה הזו.
  • עידוד המעורבות והאחריות הקהילתית תוך טיפוח רוח ההתנדבות בקהילה וזאת מתוך אמונה שהישוב שלנו הוא שלנו ובשביל כולנו.
  • חיזוק הקשר בין התושבים הוותיקים לחדשים, בין צעירים ובוגרים תוך כדי טיפוח מורשת המושבה ומתוך אמונה כי “בלי עבר אין עתיד”.
  • המשך הטיפוח והעמדת החינוך בראש סדר העדיפות, מתוך אמונה כי השקעה בחינוך היא השקעה בעתיד המקום והמדינה.
  • המשך השקעה בשיקום ושחזור מבני המועצה והתשתיות הקיימות תוך כדי שמירה על ההיסטוריה רבת השנים שלנו.
  • המשך פיתוחה הדמוגרפי של המושבה וחשיבה קדימה להצערת הישוב
  • המשך חיזוקה של המושבה במעורבות האזורית מתוך אמונה כי גודל זה כח וכי שיתופי פעולה אזוריים עם תושבי המושבה רק יחזקו אותנו.

דור העתיד וטיפוח הסביבה הטבעית שלנו יביאו את מטולה למחוזות טובים יותר.

לסיום נשמח לקבל הערות, הארות, הצעות והמלצות במטרה לשפר את האתר.

בברכה,
מועצה מקומית מטולה

התחברות אל האתר
דילוג לתוכן